mandag 3. mars 2008

Hjemme igjen

Vi kom hjem til Bodø på lørdagen, etter en voldsom flytur. Jeg trodde at reisesyketabletten ikke fungerte på turen nedover siden hun var såå hyper. Det var helt til vi dro hjem og Frida ikke hadde fått prostafen (reisesyketablett)... For å si det pent, det er jo tross alt min egen datter det er snakk om, så var hun spinnVILL!!!!! Hun underholdt hele flyet, ropa, lo, sang og var skikkelig i slaget. Det siste hun ville var å sitte stille på fanget mitt... Når flyvertinnene bemerker at man har et aktivit barn, ja, da føler man seg nesten litt forlegen. Og, ja, jeg ble flau til tider. Men, jeg skal jo egentlig være glad for at hun ikke gråtog hylte hele veien, slik som noen gjør... Dette var jo tross alt bedre. Men, veldig sllitsomt! Vi var ganske svette begge to da vi ankom bodø flyplass... Det var veldig godt å komme hjem. Vi fikk en veldig god mottakelse fra Frank som har savnet oss veldig. Det var tydelig! Han var helt forskrekka og veldig overrasket over hvor mye hun har utviklet seg på disse dagene. Nå har nemlig lille Firda begynt å reise seg og går rundt ting hun kan holde seg i. Feks stuebordet eller puffen til mormor i Oslo. Tann nr 3 er på vei opp tror jeg. Vanskeig å se, for hun vil ikke vise frem tennene sine... Og vi har begynt å lære henne å synge bæ,bæ lille lam. Og så langt er vi kommet til bæ, bæ... :) Men, en plass må hun jo også starte :) Bilder kommer :) Skal prøve å få laget en lysbilde fremvisning her. Så vi får se når jeg får det til.

Ingen kommentarer: