torsdag 3. juli 2008

Dagene går så fort...

Nå begynner det å bli lenge siden det kom noe nytt her... Jada, jeg vet det! Men, tiden går så fort, og det er mange jern i ilden på en gang... Vi har holdt barnedåp for Frida. Sermonien var i Bodin kirke her i Bodø, etterfulgt av mat og hygge i kantina på høgskolen. Etter en del forbredelser og noe styr, fikk vi alt unnagjort takket være god hjelp fra Mormor, Oldemor, tanter /onkler og gode venner :) Tusen takk alle sammen! Det ble en uforglemelig dag og mange fine gaver til Frida. I tiden som kommer skal jeg prøve å få lagt ut noen bilder av sjarmtrollet. Men, hun er ikke så veldig intressert i å bli fotografert om dagen, og sier NEI og kommer med pekefinger'n til meg når jeg prøver meg... pappa'n har ikke stort bedre hell han heller... Så, vi får vel ta tida til hjelp. Håper å kunne få lagt ut en videosnutt hvor dere faktisk kan få se hvor flink snuppa begynner å bli til å gå :)

Ingen kommentarer: